♥ Tisdag



Hej bloggen :)

Idag har det blivit storstädning här hemma, så nu är hela lägenheten ren och fin igen :) Enligt Johanna är den "perfekt, den är alltid prefekt" hehe. Ska även tvätta nu vid 21.00 så man får rena lakarn innan man ska sova :) Finns inget bättre än rena lakarn när man ska sova... eller jo att ha älsklingen brevid är allt mycket bättre ;P hehe

Jag och Emelie tog oss en promenad i förmiddags, i det fina vädret, ner till Stadshuset inne i Centrum för att hämta mitt schema som jag ska börja gå på, så nu är det 110 timmar/månaden natt som gäller :D Kommer bli goa pengar varje månad :) Fick även hälsat på våran nya chef Urban, han verkar vara jätte bra, bättre än våran gammla, enligt mig iaf :P

Nu ska jag dricka lite kaffe och snart kolla på bygglov :)
Ha en bra kväll! Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0