♥ Fredag



Hej bloggen :)

Nu sitter jag hemma hos killen, kom hit ner igår och då var det 19 dagar sen vi träffades sist, helt sjukt länge! :P
Idag blir det 25 årskalas för Ida, så hela släkten skulle visst komma hit och det är 26 personer :S Kommer man överleva? :P är sjukt nervös nu när jag tänker på hur många det kommer bli, men men :) Kännar ju vissa redan så :)

Snacka om att natten i natt gick långsamt, kunde inte riktigt komma in i den där djupasömnen, så var sådär halv vaken, från 22.45 fram till 06.30 sen kunde jag somna ordentligt. Vet inte om jag och Carl-Johan har haft någon slags diskution i natt, för ibland vakna han till och sa "Vad sa du älskling?" och ibland var det jag som sa det :P Så har säkert legat och pratat i sömnen båda två :P hehe

Har ni tänkt på hur man ser ut när man sover? Ibland kan lakarnen vara som i en stor korv mitt i sängen å ibland inte, skulle vart kul att filma en hel natt så man får se vad man gör i sömnen :P hehe

Nej, nu ska jag göra annat innan älsk kommer från jobbet :)
Vi hörs, lovar att uppdatera om kalaset ;P
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: basma

fin blogg....besök gärna min

2010-03-05 @ 12:18:15
URL: http://baasmas.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0