♥ UTTRÅKAD..

Usch vad uttråkad jag är...redan dessutom :S Brukar inte komma förens runt 03.00, 1 timme för tidigt :( Så har jag "BARA" 5 timmar kvar att jobba :/ segt!!

Idag har det vart helt otroligt skönt väder ute, 21 grader i skuggan :D Så idag har man solat, brände mig i ansiktet, men de gör inget :P Älskar värme och sool!! Tur att man jobbar natt såna här fina dagar, så man hinner njuta utav solen :) När jag jämför vem som är brunast mellan mig och Carl-Johan då tycker han att jag fuskar eftersom jag kan sola på dagen när han är och jobbar :P Men jag tycker det är rätt okej :D hehe <3

Fick se förut att det är Midsommar om 2 veckor :O Snacka om att inte hänga med i vilken månad man är i :P Hoppas det blir fint väder då :)
Har ni något planerat för Midsommar?
Jag och älsklingen har pratat lite öppet om att kanske åka ner till Varberg den helgen, sola och bada lite :) Men vi får se :) Kanske händer något kul i Borås, för det lär det ju inte göra i Trollhättan :P hehe Så denna staden är utesluten för längesen :P

Nae, nu får det bli att gå ut och röka och ta lite luft :)
Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0