♥ Näst sista..

Guuuuud så skönt att det är näst sista natten man har påbörjat nu :D Kan inte fatta att jag ska vara helt ledig i 4 veckor :O Första semestern sen jag tog studenten 2008, var iofs ledig 1 vecka förra sommaren då jag var i Spanien, men det var de enda.

I morgon ska jag träffa Ellabella eller Elvis som vi säger :P hehe, Ska luncha och så får vi se om vi kanske hinner med en fika med :) En massa tjöt kan jag LOVA att det blir :)

Nu ska jag kolla på film och fördriva natten på bästa sätt..
Pusspuss <3


Sandros och Elvis :P


Kommentarer
Postat av: elly

ÅÅÅÅÅÅÅÅH <3

2010-07-08 @ 09:19:26
URL: http://thecapture.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0