♥ 8,5 timme kvar

8,5 timme kvar att jobba innan min efterlängtade semester! :) Känslan i kroppen är den samma som när man var liten och skulle gå på sommarlov, en helt underbar känsla :)

I morgon när jag kommer hem så blir det ingen sömn, vågar inte lägga mig så jag inte missar både buss och tåg till älsklingen. Så ska packa klart det sista, duscha, fixa ordning mig och sen sticka :) Får nog bli några koppar kaffe med :P

På söndag åker vi ner till Varberg i 2-3 dagar, ska bli underbart skönt att komma till kusten igen :) Känns som detta kommer bli en lyckad semester :)

Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hej therese här, som ska fixa din design! Jag tänkte att du får godkänna den innan jag eller du lägger in den :) så du får säga ändringar du vill göra och så! :)

2010-07-11 @ 17:28:35
URL: http://taassiiie.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0