♥ Onsdag



Hej bloggen :)

Inatt var det ingen bra natt, det gick inte att sova :/ När jag väl hade somnat så ringer en tjej från jobbet runt 04.00 och frågar om jag kan komma och jobba hennes sista timmar fram till 07.00, men icke :P

Jag och Sarah var ute en sväng på Överby förut idag, hittade en tröja på Gina som ja köpte för mitt presentkort jag fått utav min syster när jag fyllde år :)
När jag sen kom hem hade jag sån fruktansvärd huvudvärk så gick och vila en stund, men den hade inte försvunnit när jag vaknade ändå :( Får ta och skaffa "migräntabletter" så man kan få bort den.

Nu har jag nyss gjort pannkakor som jag ska smaka på :)
Hörs sen..Pusspuss




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Han hade diabetes va? .. Hihi aa ur söt! ^^ Kram

2010-02-24 @ 19:13:44
URL: http://vartwilightkarlek.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0