♥ Måndag :'(

Hej sötisar
Idag är det Måndag, och det betyder att jag ska åka hem från Borås :(
I Helgen har vi festat, det var riktigt kul :D På förfesten var de ölspelet som gällde, sen delade sig festen, så helften var i vardagsrummet och andra hälften satt på golvet i köket å prata :) Vi tog "Supa sig under bordet" ordagrant, Sara & Hanna satt verkligen under bordet och drack :P Dom var hur goa som helst! Jag och Hanna kom fram till att vi var rätt lika :P Båda älskar att tupera håret, lösnaglar, sola, röka och öppna flaskor med tänderna :P hehe

Vid 00.00 typ stack vi in till stan, då var de krogen som gällde :) När vi skulle gå till krogen så halkar en kille framför oss, fan va jag skratta, så stälde han sig upp rätt fort, så sa han "Det var inte jag som halkade" :P Sen vänder jag mig om för att se så Sara och Hanna följer efter, då ser jag dom ligga i en stor hög på varandra mitt i vägen :D hahaha :D Hanna kom inte ens upp, så fick hjälpa henne :D Bara bakom hörnet var det la min tur, halkade till men fick upp balansen igen, sen gled benen åt varsitt håll, och pang, där låg jag :P hehe :P får skylla på all is ute ;P Först gick vi till X&Y men där kom man inte ens in innan tårna var bortfrusta :P Så jag och älsk gick vidare till Harrys, där gick det en aning snabbare att komma in :) Inne på Harrys var även Larsa, Alex och någon mer som jag inte minns namnet på :P

Sen tog vi en taxi hem vid typ 02.00, den kvällen var riktigt lyckad :)

Nu ska jag ringa och byta operatör på min telefon, så jag kan skaffa mig en ny med 2G :)
Vi hörs senare ikväll, då jag jobbar :P
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0