♥ Historiskt :P

Hittade massa gammla bilder på pappas dator som jag fått låna i natt eftersom min egen är hemma hos Patrik som är så snäll och lagar den :)

Här kommer några bilder både på mig och mina vovvar :)


Uno & Wille en morgon i trappan. Dom tkr det är för tidigt att gå upp :P hehe

Båda uppe på bordet för att se om de finns något gott ;P

Oj :P Syrran & Jag på pappas 50 årsdag, så man såg ut :P

Syster, pappa och jag på Golden Flower i Trollhättan :)

Nu kronglar det att ladda upp bilder så det kommer mer en annan dag :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Lars-Göran Wadén

Ny funkis-blogg som tar upp tillgänglighet- och bemötandefrågor med humor och en skopa provokation. Det handlar helt enkelt om mitt liv ur mitt rullstolsperspektiv.

Just nu visas exklusiva smygfotograferade melodifestivalbilder.

http://www.livetrullarvidare.blogg.se

2010-02-08 @ 20:48:01

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0