♥ Skönt...!

Hej bloggen :)
Som ni märkte så var det någon idiot som hackade sig in på min hotmail, verkar som det är någon liga som är igång just nu :S I alla fall så fixa jag så att Hotmail.com själva hjälpte mig att hacka sig in på min hotmail igen så jag kunde byta lösenord :) Men nu i efterhand så är det någon som försöker återställa lösenordet, alltså att mitt nya ska raderas och det som jag inte kunde ska komma tillbaka, men no no, så lätt ska den människan som gör det inte få :P Min hotmail borde vara populär när andra vill ha den med :P haha
Nog om hotmail :P

Nu har jag börjat jobba igen efter semestern och sjukskrivningen, är på min 3:e natt faktiskt :P Så i morgon är jag ledig, och då kommer älsklingen upp efter sin match som han var tvungen att vara med på :( :P Ella och Dennis skulle med komma på kvällen, så blir det "parmiddag", jag och Ella ska baka våran populära Hawaiipizza och bjuda våra pojkar på :D myspys!

På lördag ska jag och älsk åka och köpa ny bäddmadrass till min/våran säng :) måste ha en mjukare för ryggens skull och denna gången ska jag ha en hel över sängen och inte 2 små som bara glider isär. Hitta en på Jysk för överkommliga pengar :) Hoppas den är mjukare än dom jag/vi har nu :)

Nae, nu får det bli en film så att tiden går lite fortare :)
Pusspuss <3


Hawaiipizza


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0