♥ Myshelg

Hej bloggen :)

Lite vad som har hänt i helgen :)

Fredag: I fredags bestämde jag mig för att åka och kika om jag hittade en ny bäddmadrass till min säng, hade bara köpt "tillfälliga" bäddmadrasser då jag köpte sängen, men dom fick vara med i 1 år och 19 dagar :P Jag hittade faktiskt en dubbelmadrass så slipper man "vallgraven" när dom glider isär :P Det blev en fejk Tempur alltså en Wellpur, den formar sig efter kroppen och är hur skön som helst :D Så nu är min ryggsmärta borta!
Framåt kvällen kom Ella och Dennis, skulle ha lite myskväll :) Vi kollade på en film innan älsklingen kom, sen blev det hemmagjord pizza, tjöt och måånga gäspningar :P



Lördag: Jag och älsklingen åkte ut till Junkyard och köpte ett par byxor till honom :) Sååå himla snygga!! Grr! ;D och så blev det även ett snabbt besök på Saab :) På kvällen hade vi en myskväll med levande ljus, god mat och en film. <3



Söndag: Morgonen började redan 05.15 då Wille (hunden) skulle ut, snacka om att ögonen var i kors när man gick ur sängen, som tur var så somnade Wille om efter de att han vart ute :) Så fick iaf sova till 09.00 :P Sen blev det en morgon promenad med vovvarna, mat till dom och sen frukost till mig å älsk. Eftersom vi var hundvakt hela helgen och Wille har nästintill hållt oss halvvakna varje natt så blev det att vi fick gå upp och sova en stund till efter frukost :) Aldrig fel!! Både jag och älsk somnade som små barn och sov i 2,5 timme :) Kan det ha vart min/vår nya madrass skull att vi somna så skönt? ;P



Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0