♥ Torsdag

Herrljunga Central


Hej bloggen :)

Jag höll det jag skrev igårkväll/natt, att jag skulle ut och gå direkt efter jobbet, alltså vid 07.30 :) Var extremt trött kan jag ju erkänna, men de var ändå skönt att röra sig lite direkt efter ett nattpass :) Så det får jag nog göra om när det är fint väder på mornarna när jag slutat jobba :)
Åkte ju till Borås idag vid 12.22 gick bussen hemifrån, så fick jag byta inne i Centrum för att ta mig till Vänersborg och sen DÄR ifrån tog jag tåget hit :P Blev lite åkande, men men, så går det när man inte kan ha med sig bilen :P

Just nu är älsklingen och tränar fotboll, så jag passar på att blogga lite då :)
Visst var det ett bra tagsen jag la upp någon ny bild på mig, men idag så :P Nu har jag fått tummen ur och ladda batteriet på kamran igen :) Har gammla bilder från min inflyttningsfest på den, och inflyttningsfesten var för 8 månader sen :P haha, Välanvänd kamra, eller hur? :D

Nej nu får det bli film till älsklingen kommer hem så vi kan sova :)
Hörs i morgon.. Pusspuss <3



Jag, hemma hos älsklingen :)


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0