♥ Hemma igen :/

 
                Två härliga bilder jag tog från fönstret på tåget igår när jag åkte hem från Borås



Då sitter man på jobbet igen och väntar på att timmarna ska gå, har 6 timmar kvar. Det var ganska precis 1 vecka sen jag jobbade, men de känns som att man bor mer eller mindre på detta stället.

Idag har jag vart borta i lägenheten och städat lite, fick gjort en del faktiskt :

*
Slängt massa saker
* Gjort rent i kylskåpet
* Tvättat fönster
* Gjort rent golvbrunnen i duschen
* Helt klar av städningen på Toaletten
* Gjort rent ugnen/ spisfläkten/ ungsplåtarna

Kvar att göra:

* Torka ur alla skåp/ lådor
* Torka av alla lister
* Dammsuga golven/ våttorka
* Göra rent bakom spisen

Sen är det flyttbesiktning som gäller :)


Igår åkte jag hem ifrån älsklingen, lika tråkigt och jobbigt varje gång man måste åka ifrån varandra, men snart blir det ändring på det hoppas jag :) För idag ringde dom ifrån Hemtjänsten på Trandared i Borås och fråga om jag var intresserad utav extrajobb, självklart är jag det! :D Och antagligen på Lördag, nästa helg ska jag och älsk och kika på en lägenhet på Norrmalm :) Hoppas att den är fin så man kan flytta dit under semestern i sommar :)

Nae, nu blir det film och lite kycklingsallad :)
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0