♥ Dagens godbitar..

Lite goa meningar man hört idag folk säga till mig och kompisar :D ::

- Ööh.. Kan du hålla min hund när jag bara ska in på systemet, så slipper hon vara ensam?
- Vänta håll mina öl & hunden så ska jag köpa cigg så kan du få några som tack att du höll hunden.


Jag och Ella bestämd oss för att vara "män" idag, äta som dom och sitta som dom, så kläcker Ella denna meningen:D :
Ella -Vad är ditt manliga namn då?
Jag -Sandy?
Ella -Nej, Sandros.. :D haha
Jag -Haha, okej, ditt då?
Ella -Elvis! HAHAHAHA!!




Kommentarer
Postat av: elly

hej de är jag som är elvis :D

2009-09-26 @ 22:29:16
URL: http://thecapture.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0