♥ Vad händer? :S


Hej bloggen.
Ännu en dag som de inte finns något att göra :P Så får sitta här med min soppa och bara gottar mig. :P
Det värsta med min lägenhet är att man inte har någon säning här inne på sin mobil så den får alltid ligga i fönstret, men i natt gjorde den inte det, för den behövdes laddas, tror ni inte att jobbet hade ringt å ville ha in mig i jobb idag, självklart när man inte har säning, så dom fick inte tag i mig. Så när jag la telefonen i fönstret när jag hade vaknat så plingar de till som fan i den, massa missade samtal å sms :S Åh blir så trött på de! Men men, blir att jobba i morgon-fredag iaf, alltid något :P

Nej nu ska inte jag sitta här inne när de är så fint väder ute :) Det får bli en promenad nu tror jag :P
Uppdaterar senare. Puspsuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0