♥ Upp med tuppen


Oj va stor bilden blev :P orkar inte ändra :P hehe

Hej bloggen :)
Idag var det verkligen upp med tuppen :P Anna hade lurat med mig på en morgonpromenad vid 08.00, så vi träffades vid Måg-gymnasiet. Efter promenaden gick vi å köpte kaffe och tog oss hem till henne en sväng, tror jag somnade 3 ggr i hennes soffa :P hehe, inte van att vara uppe så tidigt :D
Runt 12 tiden åkte vi hem till mamma å pappa och tog en promenad med mina vovvar så blev vi kvar där en stund.

Nu annars idag har jag bara vart hemma å degat, lagat mat å städat lite efter Findus (syrrans katt), rätt mkt tassavtryck lite här å där, men nu är de rent å fint :)
Så kom Johanna förbi på en kaffe nyss :) Längesen man träffades nu, så de va riktigt kul å bara prata lite :)

Ska kolla på film tänkte jag, fårse om jag uppdaterar senare igen :)
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0