♥ Tjejkväll


En bild jg tog genom balkongdörren igår morses..


Hej bloggen :)
Idag har man jobbat å så som vanligt, så är lite trött nu.
Ikväll fick de bli en tjejkväll med Kimo, Mimmi å Emelie, har suttit och pratat en massa och kollat på The Fast and the furious Tokyo drift, eller något sånt :P Fast den var inte så bra.. hehe
När vi var ute och röka nyss så kom de några utländska killar, så pratade dom på sitt språk och mitt i allt så sa den ena krabba :D HAHAHAHA.. det lät så jävla roligt :D
Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, får försöka komma upp i tid i morgon, då min syster fyller år :)
Uppdaterar i morgon.. Puspsuss sov gott <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0