♥ Så tolkar du killar..

Den stora frågan är naturligtvis: Hur kommer det sig att killar aldrig ringer? Efter en lyckad träff alltså. Alla ni singeltjejer därute vet precis vad jag pratar om. Man går ut med en kille och har toppentrevligt och han verkar ha toppentrevligt och när kvällen är slut säger han, citat: "Får jag ringa dig?" Och du tolkar det som "Får jag ringa dig?" och svarar: "Visst!"

I samma ögonblick som du säger "visst" börjar killens kropp att lösas upp. Inom ett ögonblick kan du köra knytnäven rakt igenom honom och vifta runt och efter ytterligare några sekunder är han borta helt och hållet.

Det är inget fel på dig!!

Killen resonerar alltså så här: Om han ringer dig kommer ni att gå ut tillsammans igen och ni kommer antagligen att ha trevligt tillsammans en gång till - och därför kommer ni förmodligen att träffas på nytt tills det enda möjliga alternativet är att ni blir tillsammans.

Mitt tips till singeltjejen som träffar den här killen som hon gillar - när han frågar om han får ringa - är att hon bör ge honom ett svar som inte är "hotfullt" som till exempel: "Nej".

Eller: "Ja, kanske det. Men kom ihåg att jag är nunna." ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: Yvette

haha... ha mer sånna här roligheter på bloggen:D:D

2009-10-01 @ 23:44:38
URL: http://yvettekarlsson.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0