♥ God morgon



God morgon bloggen :P
Usch, hatar såna här dagar, vaknade utav att grannen över mig spelar så jävla hög musik. Precis innan jag vaknade fick jag in musiken i min dröm, blev lite förvirrad när man väl öppna ögonen. :P
Vad tycker ni man ska göra? Ska man vara "gammal tant" och gå upp och säga till honom/henne att sänka basen lite eller ska man låta det vara? Skicka en kommentar.

Undra vad som händer idag föresten? Är inte van att vara ledig eftersom man jobba 20 dagar förra månaden och denna månaden har man bara jobbar 1 dag :S Känns nästan som man vill jobba nu för att ha något å göra på dagarna. Men men. Får fixa lite här hemma idag kanske.
Skriver mer senare :) Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaa ingen pensionär,

tänk på att du har en gång till godo nu om du skulle ha lite högre volymer ;)

2009-10-06 @ 21:31:33

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0