♥ Äntligen helg :P

Hej bloggen. :)
Gud vad skönt, nu är det äntligen helg, lite tidigt att skriva på en torsdag, men är man ledig imorgon så är man :)
Idag har jag vart och jobbat igen efter allt som har med sjukdomar att göra, det gick helt okej :) Var inne i centrum och shoppade lite med min brukare och en till assistent :) Passade på att köpa en present till min syster som fyller 23 den 17 Oktober, så nu är de gjort :)
Senare på dagen så gick vi till Plus (gym) för er som inte bor här i stan :P så tränade vi lite, där mötte vi Makkan som också var å träna :)

Nu ikväll ska jag och min syster åka till Shoppingkvällen på Överby sen blir det antagligen krogen med Jacob och Jerry, efter mycket tjat får jag väl ge mig och gå med nykter eftersom jag fortfarande äter mina tabletter :/

Nej nu ska jag gå ner och leka lite med vovvarna, är hemma hos mamma och pappa nu en stund :P
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0