♥ Vad har hänt idag?


Idag får de bli en bild på min systers katt (Findus) när han sover i min soffa :)
" Sluta ta kort på mig, jag sover ju...mjauu!! " :D haha


Hmm, idag har jag storstädat lägenheten, inte för att den var så rörig och smuttsig men de kändes skönt att fått de gjort :) Sen fick det bli lite lunch och Tv-tittande. Runt 14 tiden kom Johanna på en kaffe så hade man sån tur att man fick skjuts till gymmet när hon ändå skulle åka hemåt :)

Idag på gymmet tränade jag armar, bröst och ben, försökte träna magen lite, men hade rätt mycket träningsvärk så magen fick vila idag :P
När jag kommer in i omklädningsrummet och kollat mobilen hade mamma skickat ett sms och sa att dom var i affären precis brevid gymmet, så då fick man skjuts hem också :) Kalas bra, de hade jag "planerat" bra ;D hehe

Nu ska jag lägga in lite låtar i mobilen så man har något att lyssna på upp till Strömstad i morgon :)
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0