♥ En dag i Strömstad

Hej på er :)
Idag har jag som sagt vart i Strömstad :) Där var de kallt vill jag lova, usch :P hehe.. Jag och mamma släppte av pappa på sjukhuset eftersom han skulle opereras idag, sen när han fick gå in så åkte vi vidare till Nordby shoppingcenter och shoppade lite :) När man väl kom dit såg de ganska litet ut, men kan lova att skenet bedrog rätt kraftigt :P
Det tog allt som allt 3,5 timme att bara gå igenom hela shoppingcentret och kolla i alla affärer, men kul hade vi :)
Vi hittade en jätte mysig småplock affär, dom hade ur söta änglar och massa annat :) Har även vart inne i den största Godisaffären i hela mitt liv idag :O shiit vad mycket godis de fanns!! Och så hitta jag och mamma såklart as snygga skor, blev helt tokkär i dom, men när ska man ha såna fina skor? :S så det fick bli prova och ställa tillbaka idag :P men men.. Här kommer lite bilder :)

Nu får de bli sängen efter en låång dag...
Pusspuss <3




Mys affären :) <3



Kärlek <3


Massa massa massa godis!!!!


Ur söta! :D


Hamnen vid sjukhuset


Kommentarer
Postat av: jonna

Mitt älskade Strömstad <3

2009-11-16 @ 19:25:08
URL: http://metrobloggen.se/h0neychild

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0