♥ Saab Cab

Runt 17.00 kom Jimey och hämtade mig med deras nya Saab cab så tog vi en sväng med den : ) Den gick rätt bra alltså :P hehe Vill med ha!!
Sen åkte vi och köpte pizza fast jag tog en sallad eftersom jag inte direkt gillar pizza, så åkte vi hem till han och åt det, sen lånade vi deras Opel så fick jag köra lite jag med, eftersom min bil är sönder : ( Men iaf, då åkte vi ner till Överby och köpte cigg å lite godis till Robinson och Jimey tycker det är lika roligt varje gång jag måste visa leg. haha : )
Efter vi kollat på Robinson så tog vi oss en promenad ner till någon båtklubb eller något där Jacob och Marcus var, det tog 35 min att gå dit ner, så stod vi och prata lite med dom och sen hjälpte Jimey till att dra upp en båt som dom lånat under dagen. Sen knalla vi hem igen så fick Jimey köra hem mig :P Faan va handikappad man känner sig utan bil!! : ( Hoppas jag får tillbaka min lilla pärla på Måndag, annars dör jag :P hehe

Nu ska jag sova så man kommer upp rätt tidigt i morgon, har en del att göra på morgonen/ förmiddagen innan jag ska ta en kaffe med Jonna, sen får vi se vad som händer resten utav dagen.
Sov så gott
Pusspuss <3


Inte deras bil, men har en likadan ; )

Kommentarer
Postat av: Sandra

oo va gott med grillning.



hehe ja visst känns det konstigt utan bil, det är sjukt hur snabbt man vänjer sig vid den där bilen...

2009-05-03 @ 10:16:17
URL: http://sandrags.blogg.se/
Postat av: Sofia

nive car ;D

2009-05-03 @ 17:58:32
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Tack så mycket! :D <3

2009-05-03 @ 18:41:23
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0