♥ T o r s d a g

Hej på er : )
Igår tog jag en liten paus ifrån bloggen, kände att jag verkligen inte hade någonting att berätta, men idag kan jag berätta lite iaf : )
Har jobbat idag som vanligt, efter jobbet åkte jag syrran å Emelie å shoppa lite, sen åkte jag hem till Jimey, så bakade vi bullar :D Blev jätte goda! Mitt i baket så skulle vi åka å kolla nä Jimeys lillebror spelade gitarr i skolan, var något öppethus eller så, då fick Jimeys mamma ta över bullarna ett tag. När vi kom hem till dom igen var kaffet klart och bullarna framdukade, mumsigt värre : )

En stund senare åkte vi till Överby en sväng å sen till Emma´s å plocka upp Jacob, så åkte vi till Donken så käka killarna lite, sen blev de att åka hem, då var klockan redan 22.20 :O
Så har min dag sett ut : )
Pusspuss <3


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0