♥ Fantasi = 0

Hej bloggen. : )
Kan informera er om att jag lyckades somna runt 04.00 i morses, så sov jag till 10, men har ändå vart pigg hela dagen : ) Nu sitter jag hemma, känns konstigt att vara hemma såhär tidigt, brukar alltid komma hem runt 23.00 när jag jobbat kvällen, men d beror la på att Jimey är sjuk å bilens bromsar är paj, så är "inlåst" igen, suck!!

I morgon har jag turen att börja jobba vid 17.00 - 21.00, slapp kväll med andra ord : ) Så innan jobbet ska jag hinna träffa Sarah tänkte jag, så länge sen nu : /

Känner att jag inte har någon fantasi om vad jag kan skriva om : / Riktigt tråkigt! Får försöka komma på något så bloggen blir lite roligare : )
Pusspuss <3


Idag får ni en puss ; )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0