♥ Trötter

Hej sötisar..
Nu har jag precis kommit hem, har vart hos Emelie och spelat Guitar hero, shiit vad jag suger på de :P haha. Man kan ju inte vara bra på allt ; )
Har köpt priset i tävlingen nu, alltså PRESENTKORTET från GINA :D Så nu väntar det på en ny ägare ; )

Usch vad trött jag är just nu, huvudet värker och ögonen går nästan inte att hålla upp, så får nog bli sängen rätt snart. Får ta och svara på era söta kommentarer i morgon när jag vaknat ; )
Usch va tråkig jag känner mig, ett tråkigt inlägg förut och nu detta "God natt inlägget".. Hmm.. Skärpning Sandra!! ;P
Lovar att gott göra er i morgon då jag är piggare ; ) Ni får rösta på dom tre goa deltagarna på tävlingen ikväll så har ni något att göra iaf ; )

Nästa tävling jag ska ha, vad ska man vinna då? Och hur ska den vara tycker ni? Skicka en kommentar med förslag ; )

Lilla söta Trötter, Känner mig precis som honom nu.
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: evelina

vilken fin blogg du har :)

2009-03-31 @ 11:02:58
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhh, nu vill jag ju se snöviT! (:

2009-03-31 @ 18:06:04
URL: http://chicflia.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0