♥ T o r s d a g

Hej bloggen : )
Idag har jag vart hemma från jobbet. I morses när jag vakna så kändes de som att jag hade värsta träningsvärken i hela magen, gjorde ont när man andades till och med :S , så ringde och sjukskrev mig men ska jobba på Söndag iaf : )
Annars idag har inte hänt så mkt, fick vårkänslor så tog ett tag i garderoberna, rensa ur alla vinterkläder, alltså tjocka tröjor å sånt, kändes skönt : ) Mer plats för nya vår/ sommarkläder : )



Har ni någon gång sett Anna Phil? tror jag hon stavas :P hehe. Jag älskar den serien, gillar den bättre är Beck till och med, tycker att de är så synd att dom sluta sända Anna Phil på Tv :( Men nu har jag köpt första säsongen iaf så den håller jag på att ta mig igenom nu : ) Så ska jag köpa alla andra sen med : )



Puss puss sötnosar <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0