♥ T i s d a g

Hej sötisar : )
I natt har man inte sovit bra alls efter olyckan igår, har drömt massa mardrömar om trafikolyckor osv : ( Kunde inte heller sova med kudde för då gjorde det ont i nacken, så fick sova utan. Vaknade massa gånger i ren panik, men lyckades få lite sömn framåt morgonen.
Körde mamma till jobbet idag, ville sätta mig bakom ratten så fort som möjligt igen så man inte blir rädd att köra bil, så åkte jag å hämta Sarah efteråt.
Nu på eftermiddagen så åkte jag och Johanna ut till Överby en sväng å köpte lite inredningdetaljer till hennes sovrum, blir nog jätte fint när de är klart : )
I morses när jag läste tidningen så såg jag en liten Notis (stavning) i tidningen om olyckan.


Gud vad dom skrivit fel! Vi var inne i korsningen när Taxibilen körde in i oss från sidan :S
Vi hade inte direkt någon chans att lägga i backen å backa ur korsningen :S
Och plåtskador.. mm, visst, hela Johannas bil är skrot!! Hatar tidningar!!!


Ni ser ju själva hur den ser ut : (

Kommentarer
Postat av: vesna

så himla hemskt.. =(

2009-03-10 @ 23:33:56
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

min biiiil! :(

2009-03-12 @ 20:41:52

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0