♥ S ö n d a g

God morgon, eller middag är det la nu :P hehe
Nu har jag iaf vaknat efter att ha jobbat natt, eller jag vaknade runt 13.45 men halvsov nog fortfarande när jag gick upp tror jag :P
Idag är de inte roligt väder ute, helt grått å trist så de känns extra skönt att ligga under täcker idag : ) Idag skulle jag egentligen ha tagit en kaffe med Marcus, men han hade baksmälla stackarn :P haha, så får ta de en annan dag. : ) Så vid 17.00 kommer Sarah darling hem från Göteborg så då ska jag och Emelie åka hem till henne en stund å tjöta : ) Annars idag vet jag inte vad som händer, blir antagligen rätt lugnt, fårse om de kanske blir en videoupdate idag istället, var för trött för en i natt :P hehe..
Nu ska jag vila en lite stund å sen duscha : ) Hörs senare..
Puss puss



Dagens outfit blir myskläder : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0