♥ S ö n d a g

Hej sötnosar : )
Nu är jag äntligen ledig efter att ha jobbat tisdag, Ullared på onsdag, jobbat torsdag-söndag, känns som att man är värd lite ledighet nu faktiskt : )
Som sagt, idag har jag jobbat, började vid 7 i morses med själva arbetet kom inte igång förens vid 9, så man han sitta å dricka lite kaffe å kolla på nyheterna på Tvn i lugn och ro innan : )
När jag kom hem vid 15.10 så var jag bara inne å vände typ :P Gick upp å kolla lite mail och sen åkte jag hem till Emelie som jag nyss kommit hem ifrån :P
Vi har suttit och kollat på de nya programmet som börja idag på Kanal 5 kl. 20.00 vad de nu hette? Rätt kul faktiskt :P Och så har jag pratat lite med Marcus : )

Nu ska jag läsa min Hänt Extra tidning jag köpte förut : ) Men de blir nog ett inlägg till innan jag ska sova ; )
Puss så länge!


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0