♥ Min älskade Mormor

Idag har min Älskade Mormor Siv namnsdag
Saknar dig så fruktansvärt mycket!! ♥ Det är 10 år sedan du dog, men minns dig som att det var igår vi träffades och jag satt i ditt knä. Så sa du alltid "Men mormor är väl gammal?" Så svara jag och syster "Nej! du är ny!!"
Vi fick alltid en liten påse med godisråttor som vi fick äta fast det var vardag baraför att vi fått dom utav dig å morfar. Hoppas ni två har det bra uppe bland molnen och om väldigt många år ses vi igen : ) ♥
Älskar både dig mormor & morfar! Vill att ni finns kvar här nere med oss andra! : (



Väldigt subbig bild, men man ser lite iaf, så ni får stå ut : )
Syster, Mormor och jag i Mormors knä : )



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0