♥ M å n d a g

Hej sötnosar : )
Jisses vad en helg går fort, fast kändes inte som det var helg eftersom jag jobbade :P Så jag hade min lördag idag istället när jag var ledig : ) Men i morgon är det jobb som vanligt igen :P
Hmm, vad ska man berätta idag? Har vart hemma hos Sarah typ hela eftermiddagen, Johanna & Emelie kom dit med, så hade lite tjejsnack :P, hmm, annars har vi bara suttit å kollat lite på Tv och slappat idag faktiskt. Inte så mkt att berätta om.

Idag är jag lite tråkig, det får bara bli ett inlägg, är så trött och så ska jag upp tidigt i morgon, men får gottgöra er då istället : )
Sov gott, puss puss


Dagens Outfit..
♥ Tunika från Gina
♥ Skärp från Gina
♥ Har leding från Gina, (fast dom syns inte)

Kommentarer
Postat av: Gösta

Hihi sitter i ditt kök nu =) Tänkte passa på nu när du inte är i samma rum och säga att Jag älskar dig me!! =) Puss gossing

2009-03-03 @ 17:13:14
URL: http://sarahnathalie.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0