♥ M å n d a g

Hej sötnosar : )
Jösses vad fort veckorna går, sista veckan i Mars redan, så ska vi ställa om klockorna på Söndag till sommartid, alltså fram en timme, då blir det en timme mindre att sova på morgonen :( Men men, det går åt rätt håll nu iaf :D

Idag har jag jobbat igen, missa massa saker på jobbet som jag får fixa i morgon istället, men inte lätt att veta vad man ska göra när man bara är vikarie och ingen säger till eller skrivit någon stanns :S Men men : ) hehe..
I morgon ska jag följa med min brukare upp till Näl, alltså vårat Sjukhus, hon ska göra något svaljprov eller något :S Så hela dagen går väl där uppe och sen när man ska vänta på Färdtjänsten och så med. Men de är gött, komma utanför deras hus lite : )

Nu ska jag greja lite, men uppdaterar säkert senare ikväll igen : )
Hörs senare, Puss puss <3


En dålig bild över vårat Sjukhus :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. aha okej :) min dag har varit bra :)kram

2009-03-23 @ 16:34:31
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skriv ett inlägg, där du lägger upp bilden och säger att du är med i tävligen, så skriver du en kommentar och länkar till det inlägget! :D ganska lätt va?

2009-03-23 @ 18:18:06
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Okej. ;) Hur är det annars? <3

2009-03-23 @ 19:25:53
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0