♥ M å n d a g

Hej sötnosar : )
Inatt drömde jag åter igen att min hårförlängning åkte ur håret, skulle på något bröllop och helt plötsligt hade jag kort hår igen :S blev jätte ledsen och ville ha tillbaka mitt långa hår, så det var rätt skönt att vakna i morses och se att de satt kvar : ) hehe. Idag ska jag jobba igen, börjar vid 14.30- 21.00 så blir inte så mycket inlägg. :( Älskar att jobba kväll på ett sätt, för då har man sovmorgon + mågra timmar extra som man kan göra någonting på : ) Men annars är de rätt booring :P


Så här ser jag ut idag, inte något speciellt när man ska till jobbet. :P
Ser att min utväxt behöver färgas, får göra de någon dag : )
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack snälla, vad glad jag blir! :)

Hoppas du får en riktigt bra dag idag! Jobba lugnt!

2009-03-16 @ 13:18:03
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0