♥ L ö r d a g

God kväll får man väl säga nu :P hehe..
Nu har jag nyss kommit hem från jobbet för ovanlighetensskull ; ) hehe, så har kollat lite på Melodifestivalen medans vi la alla gammla, så fick se några bidrag och höra några andra :P
Innan jobbet så åkte jag in till stan å träffa Marcus en sväng : ) Så stod vi och prata en stund utanför hans lägenhet, kul att äntligen få träffa dig! : ) Så antagligen blir de en kaffe å film på Tisdag om han inte har fullt upp : ) Läängtar!! ; )
Annars idag har det inte hänt så mkt, Emelie kom förbi på en kaffe i förmiddags så satt vi och tjöta lite.
Tog lite nya bilder förut med, men visar inte alla nu på samma gång, vill spara så man har till några inlägg : )

Känner att min blogg blivit så tråkig nu när jag jobbar så mkt : ( Blir typ bara 1 eller max 2 inlägg per dag å där skriver jag ju bara vad jag gjort under dagen. Har du tips på hur man kan få bloggen trevligare att besöka när man inte har så mycket tid? Skicka en kommentar!



Ikväll fick de bli en Puss bild : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0