♥ L ö r d a g

Hej sötnosar : )
Idag är det redan Lördag, helt otroligt vad fort veckorna och månaderna går :O På Onsdag är de redan 1 April, jösses! Och det betyder såklart att det snart är SOMMAR :D Jippi!
Idag vaknade jag utav vårat Inbrottslarm :S Mamma skulle gå ner från övervåningen för att gå ut med hundarna så glömde hon larma av undervåningen, jävlar vad de lät! Mamma skrek till för hon blev så rädd så hör jag pappa ligga kvar i sängen i deras sovrum och skratta, det tyckte han va skit roligt :P haha.. Dom är goa dom två <3 hehe.

Nu i eftermiddag ska jag på 70 årskalas, ska bli riktigt roligt, fast har lite beslutsångest vad jag ska ha på mig. får rota igenom mina skåp och se vad jag hittar : ) Får bli något enkelt tror jag. Får ta en bild sen å visa vad det blev för Outfit ; )

Ska ta och räkna ihop rösterna nu på tävlingen å se om någon blogg har dragit ifrån dom andra eller om det är jämt än mellan två stycken. : )
Hörs senare.. Puss puss <3




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jaa det kan man säga =)

2009-03-28 @ 15:42:48
URL: http://typlinnea.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0