♥ L ö r d a g

Hej bloggen : )
Idag har de känts hel knäppt att vara ledig en hel lördag och samtidigt veta att man är ledig imån igen, skumt, men väldigt skönt! : ) Idag åkte jag och Emelie ut till Överby en stund, hittade ett par nya jeans från Gina Tricot och en ny tunika också från Gina Tricot. : ) Gick in på deras hemsida för att hitta bild på jeansen å tunikan, men dom fanns inte med :S så får väl ta en bild i morgon så får ni ändå se hur de ser ut : )
På eftermiddagen så åkte jag hem till Emelie igen, vi satt å prata om massa olika saker, så kom vi in på utseendet, blev en väldig diskution kan jag lova :P haha Annars slappa vi bara framför Tvn å kolla på One Tree Hill.
Nu på kvällen tog jag ett glas vitt vin (Black Tower) och kollade på Melodifestivalen. : )

Puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0