♥ Gekå´s

Hej solstrålar : )

Idag var jag, Sarah & Emelie på Gekå´s i Ullared, åkte här i från Trollhättan 05.30 på morgonen, körde först pappa till jobbet, sen åkte jag och plocka upp Sarah å sen Emelie. De tog ca 1 timme ner till Göteborg, och när vi precis kommit ut från Gbg så stanna vi på Shell å köpte kaffe, den satt som den skulle : ) Vid 08.30 var vi framme i Ullared, vi trodde det skulle vara jätte lång kö, men de va nästan inga bilar alls så vi fick parkering rätt lång fram och det var bara att gå rätt in : )
Vi gick där inne i ca 2 timmar, då fick vi tag i både kläder, inredning och filmer m.m.. :P Sen var kundvagnen full, då gick vi och betala och packa in allt i bilen för att se om de fick plats, och de gick jätte bra : ) Då gick vi och åt lite lunch som bestod utav en god Kyklingsallad : ) Sen gick vi in en tur till och shoppa, och denna gången sluta de på samma sätt som sist, kom ut med en till full kundvagn :P Och den fick också plats utan problem, men det blev ingen tredje tur in, pengarna hade runnit iväg lite :P Men vi köpte jätte mycket, den sammanlagda summan blev  ca 5000-6000 kr :P

Nu ska jag kolla lite på Tv, uppdaterar med ett videoklipp sen : ) Puss puss



Sarah, Emelie & Jag. :P
Det blåser rätt mycket som ni ser på mitt hår :D haha

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0