♥ F r e d a g

Hej sötisar : )
Idag har det Fredagen den 13:e..igen :P Hände en liten rolig sak nu ikväll som jag berättar senare ; )  Idag har jag jobbat 7-15, var rätt lugnt, kolla lite på Tv å så : ) När jag kom hem och öppna ytterdörren så piper det till, då är de larmet, så hade ca 15-20 sek på mig att stänga av larmet innan de koppla till SOS i Göteborg, så snabba steg upp till övervåningen och av med det, hann precis :P hehe.. Så tog jag mig en varm å skön dusch innan jag åkte och hämta Johanna, så åkte vi hem till Sarah på en snabb kaffe :P hehe, stanna typ 45 min, eftersom alla tre skulle göra saker vid 18.00 men ändå ville ses innan :P Då får de gå undan ibland : )
Efter vi (jag, mamma & pappa) hade ätit lite god mat nu på kvällen så skulle pappa vara så gullig och korka upp en vinflaska till mig, vad tror ni händer? :P Vinöppnaren går av och sitter kvar nere i korken :P Då märkte man att det var Fredagen den 13:e iaf :P Så fick gå in till grannarna och fråga om vi fick låna en vinöppnare utav dom, men deras gick det kalasbra : ) Så nu ikväll har jag kollat på Tv och bara njutigt utav att vara ledig min första helg på 2,5 månad :P låter sjukt, men men :D Funderar på att ta lite nya bilder imån igen och kanske till och med göra en Videoupdate : ) Länge sen nu.
Nu ska jag kolla mail å sen sova tror jag, rätt trött efter jobbet.
Sov så gott.. Puss puss




Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0