♥ Beck

Nu har jag legat och kollat på Beck, var längesen man såg just den filmen dom visade idag : )
Annars ikväll så har jag vart hemma hos Emelie en sväng, har haft riktigt kul, skämtat om allt möjligt, låter inte så kul när man skriver att man skämtat men jag kunde inte sluta skratta, tror de va lite för man jobbat natt med och bara sovit 5,5 timme :P Annars har de inte hänt så mycket, känner att min blogg är rätt tråkig nu :P får ta och tänka efter vad man kan göra för mysigt inlägg : )

Uppdaterar senare isf om jag kmr på något : )
Pusspuss


Oj vad stor bilden blev :P haha..
Tagen av Johanna Lindborg

Kommentarer
Postat av: din andra hälft

bebis bilderna som Johanna tog blev så bra va =) Du e jättefiin på dom! Johanna har verkligen talang för fotografering!! =)



Love

2009-03-02 @ 13:34:58
URL: http://sarahnathalie.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

nice blog :) hugs Delanie!

2009-03-03 @ 11:21:04
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0