♥ At work



Hej bloggen : )
Nu sitter jag på jobbet, han komma hit och vara här ca 20 min sen skulle min brukare lägga sig och vila, så ville han ligga i 2 timmar, då har jag "rast" eller vad man ska kalla de :P Måste ju såklart vara kvar hemma hos honom men jag får göra vad jag vill här :P Då tänkte jag passa på att blogga lite, men om vad jag ska blogga är en annan sak :P haha..

Ute är det rätt tråkigt väder, helt grått och så blåser det, men inte så kallt som tur är : ) Sen ikväll ska jag med min brukare på ett radiomöte, han är med i en radioklubb som håller på med Kom-radio, så är det möte ikväll därför jag jobbar så sent.
Sitter å chattar med Dennis just nu, ska ju åka ner till Borås någon helg å träffa Dennis, Robban å antagligen Wille igen : ) Träffa er senast i sommras, så de är ett tag sen :P Men de ska bli skoj : )

Nu känner jag att detta bara blir ett långt inlägg om ingenting :P haha, så slutar skriva nu.
Ni får hade så bra så får vi se om de blir en uppdatering till sen eller hur jag gör : )
Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0