♥ T o r s d a g

Hej allesammans : )
Idag åkte jag och Emelie äntligen till våran gammla gymnasieskola och hälsade på. Alla lärare blev förvånade med glada när vi kom tillbaka : ) Vi han faktikt träffa alla lärare utom 1 som vi har haft, så det var riktigt lyckat : ) Vi kom också lagom till en misshandel, en kille från IV misshandlade våran gammla Mattelärare mitt i skolan, de stod massa folk och kolla på men ingen gjorde något, på 2 sek kom det andra lärare från ingenstanns å ryckte in, så ringdes även polisen. Fattar inte hur man kan vara så dum egentligen? :S
Jaja, efter vi vart i skolan åkte vi hem till mig en stund å skulle kolla på en film, men filmen cpa sig  våran DVD så vi gav upp och åkte å tanka bilen istället innan vi skulle ut till Överby.
Nu på kvällen åkte jag, älsklingen å Emelie hem till Marco, alltså Jims kusin i Lilla edet, så kolla vi på 2 filmer å käka pizza, gott gott : ) Så har precis kommit hem därifrån nu.

I morgon är de studenten här i stan med, saknar den dagen, så otroligt roligt!! Hoppas alla studenter ute i landet får de lika roligt på sin som jag hade på min : )
Nu ska jag sova.. pusspuss <3


Våran snygga vagn förra året (Saknar den dagen)

Emelie och Jag

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0