♥ T o r s d a g

God morgon : )
Oj, det blev en vääldigt tidig morgon, undra om någon mer är vaken än jag? haha.. Det var ett tag sen jag uppdaterade nu, men kan berätta då att i Tisdags så gick jag brevid på natten på de stället jag ska jobba i sommar, alltså för att komma in i arbetet igen. Så Emelies mamma Kattis var min "Handledare" den natten, så satt jag å retades att hon skulle jobba 3 nätter i rad, mjo visst, skulle jag ju inte ha gjort, jag åkte på samma sak, så detta är min 2:a natt utav 3, så vid 07.00 ska jag hem å sova lääänge för en gångs skull. : )

På fredag är de ju skolavslutning, då ska jag, älsklingen, sarah, tobbe, emelie å jacob grilla hemma hos mig eftersom jag har huset själv i 5 veckor : ) Göttt!!!! :D Sen på lördag ska jag, emelie, älsklingen å hans kusin till Liseberg, ska bli riktigt skoj. Så vi åker här ifrån Thn till Edet, alltså hem till Marko och byter bil, så tar vi hans bil in till Gbg eftersom den är större än min, så slipper jag köra i Gbg med, usch :P

Har inte så mkt mer att berätta nu egentligen, men får uppdatera sen när jag fått ner kött på benen som man säger :P
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Kattis

Skrattar bäst som skrattar sist moahahaha

2009-06-11 @ 23:42:38

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0