♥ Midsommar

Hej alla sötisar : )
Får säga Glad midsommar i efterskott :P Jag hade inte tid igår att sätta mig vid datorn.
Min midsommar börja med att jag träffa Emelie en stund, sen stack jag hem till syrran å käka lite mat. Emelie kom senare å hämta upp mig hos syrran så åkte vi till Björndalen å plocka upp Jim, sen stack vi till Henke på fest. Hemma hos henke körde vi 4-hjuling och höll på, fan va skoj de var! :D Vi var inte där så länge innan vi tog bilarna ut i skogen och tog värsta skogspromenaden till en annan fest, vi gick säkert minst 1 mil. Vi gick i massa lera, å kättra och hade oss. När vi äntligen kommer fram till festen är alla skit dryga, så var de en jävla bratkille där som retade upp alla, så vi stack där ifrån efter 20 min, innan de blev bråk. Fast på tillbaka vägen tog vi en båt över sjön, och de tog säkert 15-20 min med båten, tänk er 9 st i en liten motorbåt mitt i natten på midsommarafton :D haha, måste sett roligt ut.
När vi kom tillbaka till henke så tog vi lite skumpa, sen var de äna dags att dra sig in mot centrum igen.
Denna midsommar slog förra året, det trodde jag aldrig. Det kanske inte låter så roligt de vi gjort, men om ni hade vart med så skulle ni fattat hur kul det var : )

Hur har eran midsommar varit?


Emma & Henke

Jacob

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0