♥ Inget internet

Hej alla sötisar.
Ni kanske har sett att jag inte uppdaterat på vääldigt länge, det beror på att jag inte har något internet hemma, har inte haft internet på 2 veckor nu.
Det har vart så fint väder nu i över 1 vecka så har vart å badat och solat varje dag, var även med älsklingen, jacob å Markus när dom åkte vattenskidor, det var riktgt skönt när de fläckta i båten : )

Nu har jag och Sarah nyss kommit från stranden, ska ut på balkongen och röka lite nu, men lovar att uppdatera så fort jag fått mitt internet igen : )

Pusspuss <3

Lite bilder från dom åkte vattenskidor..


Jacob

Markus på en skida



Tror det är älsklingen :P haha

Full gas framåt!!

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0