♥ T o r s d a g

Hej allesamans : )
Just nu har nedräkningen på antalet jobbdagar kvar börjat. Så nästa söndag, alltså 24/1 tror jag det är eller 25/1? då är min sista arbetsdag. Men tyckte att allt detta gått lite fort, så ringde till Facket förut och prata med dom om detta, då fick jag veta att man ska ha 1 månads uppsägningstid inte 2 veckor, precis de jag misstänkte, så hon på Facket ska spana djupare i detta så vi har det svart på vitt så ska jag kontakta min chef som är helt nollad, om man får säga så (A) hehe..

Idag ska jag äntligen komma igång med träningen igen : ) Har ju legat på latsidan i nu 3 veckor tror jag, så nu är de dags igen, 4-5 dagar i veckan, 1 timme per gång : ) och sola någon gång då och då efteråt : ) Mumms :D haha..

Hörs senare : ) Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0