♥ T o r s d a g

Hej hej : )
Idag jobbade jag en utav mina sista dagar som assistent hos min brukare, sen kommer Åsa tillbaka, känns lite tråkigt, men på Tisdag, Onsdag och Torsdag ska jag gå brevid Angela hos en ny brukare där det är väldigt mycket vård och omsorg men de är bara nyttigt att lära sig, om jag känner mig säker efter dom tre dagarna så ska jag jobba där ensam över helgen :S Nervöst..

Idag blir det bara att vara hemma och ta de lugnt ikväll, ska kolla på ett program på kanal 3 ikväll kl. 20.00 där det är en kvinna som vill bli världens fetaste och de är hennes dröm :S Hur kan man ha en sån dröm? jaja, får ta och kolla på de å se hur stor en människa kan bli :P

Ska åka och träna om en stund, väntar på mamma så hon kommer hem med bilen : )
Lägger in lite tips om inredning senare och kanske något makeup tips :P

Puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0