♥ T i s d a g

Hej på er : ) Idag har man hunnit med en hel del faktiskt :P
Vaknade runt 09.00 så då gick jag upp och läste tidningen medans jag vänta på att mamma skulle komma in med hundarna så vi kunde äta frukost tillsammans : ) Vi satt och kolla på Efter Tio, där berätta ett par att dom fått en son som var ett "Fjärilsbarn" alltså att han var så skör, fick sår överallt om man rörde honom och i slutendan dör man tyvärr i den sjukdomen, precis som han gjorde 6 månader gammal : / Usch, börjad nästan gråta när jag såg det :(
Efter frukosten åkte jag å mamma å handlade lite saker, åkte bla. ut till Överby, då hitta jag en jätte fin jeanskjol och en jeansväst, lätt att man ska köpa de när lönen kommer :D Då blir de stor shopping :P
Sedan åkte vi och handla lite mat å sånt, så jag passa även på att köpa Nutrilett som jag ska börja med på Måndag tänkte jag : ) De sägs att man blir lätt irriterad första dagarna :P så då kanske man ska vara inlåst i något rum :P hehe.. nej då :P Så nu får vi se om man tappar i vikt eller inte : ) Vore bra till badsäsongen :D haha..
Jag och Emelie åkte och träna en stund förut med : ) Äntligen har hon köpt gymkort så man slipper träna själv : ) Mycket roligare att vara två :P
Nu om en liten stund ska jag hem till en ny brukare och hläsa på och se om jag kanske ska jobba där om någon blir sjuk å så :P
Sen ska jag kolla på när Barack Obama svär den där Presidentseden :P Känns som att han kommer bli skjuten eller något, eftersom han är så uppskattad. Var ju en annan president som blev skjuten efter 1 dygn som presidnt och han va ju också jätte uppskattad. : /

Nu måste jag åka :P Hoppas ni stått ut med all text :D Ni ska få ett Inredningstips lite senare tänkte jag ; )
Pusspuss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0