♥ T i s d a g

Oj vilken dag :P Gick brevid Angela hos en ny brukare idag, shiit va mycket vård det var hos henne :O Men det är ju en kundskap att kunna de med : ) Så ska gå brevid i morgon å torsdag med, så får vi se om jag kanske ska jobba själv hos henne i helgen :P

Efter jobbet så åkte jag och Sarah en sväng till Överby och shoppade :D eller jag shoppade å Sarah följde med :P Det blev en märkeskjol, sommarskor å en kort jacka, så nu längtar jag jätte mycket efter sommaren så jag kan få använda dom kläderna :D Passa även på att laga mitt guldhalsband jag fick i studentpresent, låset hade gått sönder, men nu är de fixat :D

Nu ska jag åka hem till Sarah & Tobbe en sväng : ) Tror inte de blir något mer inlägg idag, måste sova tidigt eftersom jag börjar 07.00 i morgon igen och då ska jag ta mig till andra sidan stan med buss.. jippi.. :P

Sov så gott : ) Puss puss..


Kommentarer
Postat av: Denise

Jaha ja du får fota dom och visa :)

Haha det är många som har påpekat att våra bloggar är väldigt lika så jag får väl göra din design väldigt olik min den här gången så dom inte blir för lika ;)

2009-01-27 @ 22:37:12
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0