♥ T i s d a g

God kväll : )
Idag åkte jag med Emelie en snabbis till Överby innan hon skulle börja jobba, hitta en del saker man ska köpa när man fått lägenhet : ) Hitta även ett par jätte snygga skor, eller två par rättare sagt : ) Blev extremt sugen på dom : ) Visar bild här nere; ) När jag kom hem tog jag en promenad med hundarna. Fick sån lust att ta bort julgardinerna idag, så passa jag på att städa med när jag ändå höll på :P Så nu känns de som vår här inne igen : ) Skönt att få bort alla julsaker med nån gång : )

Såhär blev det:


Min mobil kronglar som vanligt, så fick inte in bilderna på skorna, men lovar att lägga in dom när den funkar : )

Puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0