♥ T i s d a g..

Hej på er : )
Idag har jag varken haft tid eller ork att sätta mig vid datorn, har både städat, tvättat och lagat mat idag, de tar på krafterna :P Men gick inte upp så tidigt heller får jag väl erkänna :P hehe, de blev att man va kvar i sängen när klockan var 10.50 :P Men de var de värt : ) Har suttit uppe nu två nätter i rad till 4 så att man ska kunna sova och de har jag lyckats med :D Men jobbigt när man ska jobba bara :P sitta vaken till 4 för att sonma och sen upp vid 6 :P haha..

I morgon klockan 09.00 ska jag sätta i min hårförlängning : ) Är jätte nervös men tkr de ska bli jätte kul att få göra om sig lite : ) Har hört att håret blir förstört utav hårförlängning, så är lite rädd för de :S Men hoppas att de inte händer något sånt :P

Nu ska jag bädda rena lakarn i sängen och fortsätta städa : ) Vi hörs kanske senare ; )
Puss puss




Hitta dom här härliga rosorna, var bara tvungen att ladda upp dom : ) Rosor är den bästa blomman jag vet : ) <3

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej! Läste de där med hårförlägning. Vet inte om du redan har gjort de men jag säger som såhär vad ska du sätta i de med? För jag skulle rekomendera clips. Eftersom lim, vax och täjp som de finns numera de är skit. Jag har haft med allihopa och mitt hår har blivit så förstört så jag har nästan fått klippa av allting och de va samma för en tjejkompis med.. Jag har gjort de 2 gånger nu, för andra gången gick jag till ett annat ställe och trodde de skulle vara bättre. Men nej då inte alls!

Hoppas du får en underbar helg! Hälsa jim!

Kram Zandra

2009-04-23 @ 23:09:37
URL: http://zandrajanetzky.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0